Koszyk

Dodano produkt do koszyka

eduVR gogle 4K 128GB z kontrolerem

eduVR gogle 4K 128GB z kontrolerem

Producent: EduVR

3750.00 3048.78 zł netto
Zapytanie o cenę specjalną
  • * - pola wymagane

Powiadom mnie o dostępności
Czas dostawy:
produkt na zamówienie, zapytaj
Koszty dostawy:
  • Kurier 25.00 zł brutto
Dostępność:
Kod producenta:
eduVR gogle 4K 128GB z kontrolerem
Gwarancja:
gwarancja producenta
Opis produktu

GOGLE EDU VR Z PLATFORMĄ EDUKACYJNĄ

Zawartość zestawu gogli eduVR:

  1. Gogle VR o pojemności 128 GB i pamięci RAM 6GB - 1 szt.
  2. Kontroler - 1 szt.
  3. Głośniki - wbudowane
  4. Interaktywne moduły lekcyjne - ponad 565
  5. Wirtualne, interaktywne wycieczki
  6. Filmy 360°
  7. Portal nauczyciela

1. Gogle VR o pojemności 128 GB i pamięci RAM 6GB - wygodne, dopasowujące się do twarzy z miękką wyjmowaną gąbką. Posiadają filtr blue light, który chroni oczy przed światłem niebieskim - potwierdzony certyfikatem renomowanej firmy TÜV.

Stosunek światła niebieskiego poniżej 25%. Stosunek niebieskiego światła w światle słonecznym wynosi około 25%, a w świetle emitowanym przez LEDy ten stosunek wynosi około 35%, dlatego urządzenia z certyfikatem mają mniejszy stosunek niż światło naturalne.

2. Kontroler - bezprzewodowy z touchpadem i 3 przyciskami, pozwalające na wykonywanie zadań przy oglądaniu poleceń.

3. Głośniki - wbudowane - dźwięk przestrzenny wielokanałowy, pozwala na zwiększenie poczucia otoczenia dźwiękiem.

 

Gogle Wirtualnej Rzeczywistości dla szkół eduVR - opisKontroler bezprzewodowy Gogli Wirtualnej Rzeczywistości eduVR dla szkół

 

4. Interaktywne moduły lekcyjne - ponad 565 dla szkół podstawowych i średnich m.in. biologia, chemia, fizyka, matematyka. Moduły lekcyjne wgrane bezpośrednio w gogle eduVR. Dzięki temu nie tracimy czasu na wgrywanie poszczególnych modułów do każdego z gogli VR. Wgrane moduły w goglach eduVR nie wymagają szybkiego łącza Wi-Fi, aby przeprowadzać zajęcia.

Dzięki bezprzewodowej technologii i oprogramowaniu, nie trzeba podłączać każdego zestawu osobno, czy wysyłać każdej osobie z osobna materiałów. Zwiększa to komfort pracy do maksimum.

5. Wirtualne, interaktywne wycieczki - uczeń przenosi się w zabytkowe, historyczne miejsce, może interaktywnie w nim funkcjonować m.in. za pomocą kontrolera wejść do środka np. Wieży Eiffla, klikając dodatkowe okno otrzymać informacje nt. budowli i jej historii, zobaczyć widok z wieży itd.

6. Filmy 360° pozwalają przenieść się w różne miejsca świata i oglądać ich piękno w 360°

7. Portal nauczyciela - nauczyciel ma podgląd każdego obrazu z gogli ucznia na swoim monitorze. Zapewnia to pełną kontrolę podczas pracy.

 

Pojedyncze gogle eduVR pakowane są w indywidualnym opakowaniu. Można je również przechowywać w walizce, która pomieści 8 sztuk. Walizka jest do kupienia osobno. 

 

Portal nauczyciela Gogli Wirtualnej Rzeczywistości dla szkół eduVR

 

PRACA ONLINE I OFFLINE Z GOGLAMI eduVR

eduVR z platformą edukacyjną VEATIVE to kompletne rozwiązanie do nauki wirtualnej rzeczywistości dla uczniów klas podstawowych i średnich.

Gogle o pojemności 128GB i 6 GB pamięci RAM wystarczają do przechowywania aktualnej biblioteki interaktywnych modułów lekcyjnych i interaktywnych wycieczek. Ponad 550 modułów zawartych w pamięci gogli eduVR.

Urządzenie zaprojektowane specjalnie do edukacji, pozwala na użytkowanie zarówno online, jak i offline.

Dzięki eduVR i zintegrowanej z nim platformie edukacyjnej Veative można przenieść się na inną planetę, dno morza, do ciała człowieka czy dowiedzieć się, jak działa serce.

BIOLOGIA - Fotosynteza. Szkoła podstawowa.

 Lekcja w Goglach Wirtualnej Rzeczywistości dla szkół eduVR Edutech Expert

Lekcja Fotosynteza Gogli Wirtualnej Rzeczywistości dla szkół eduVR Edutech Expert

INTERAKTYWNE MODUŁY LEKCYJNE

Każdy moduł lekcyjny składa się z minimum trzech części.

Pierwsza część określa cele, które osiągamy przy ukończeniu całego modułu.

Środkowe części to wiadomości merytoryczne lekcji przedstawione w formie filmu, obrazu, tekstu, głosu lektora oraz interaktywnej angażującej lekcji, podczas której uczeń musi wykonywać zadania.

Ostatnia część lekcji to interaktywny moduł sprawdzający przyswojoną wiedzę. Jest to ciekawy, mocno angażujący ucznia materiał, test, który motywuje ucznia do działania i wykonywania zadań.

Poniżej przykład modułu lekcyjnego sprawdzającego przyswojoną wiedzę z biologii - temat: Anatomia serca.

 

BIOLOGIA - Przepływ krwi w organizmie człowieka. Szkoła podstawowa.

Układ krwionośny Lekcja Biologia opis - eduVR - Edutech ExpertUkład krwionosny Lekcja Biologia opis - eduVR - Edutech Expert

MATEMATYKA - Zasada Bernoulliego. Szkoła średnia.


Lekcja Zasada  Bernoulliego -  eduVR Fizyka - Edutech ExpertLekcja Zasada  Bernoulliego -  eduVR Fizyka - Edutech Expert
 

FIZYKA - Cienie. Szkoła podstawowa, kl. VIII

 

Lekcja Cienie -  eduVR Fizyka - Edutech ExpertLekcja Cienie -  eduVR Fizyka - Edutech Expert

 

INTERAKTYWNE WYCIECZKI - ponad 22 podróże w historyczne miejsca, m.in.:

Koloseum

Czy wiesz, kiedy po raz pierwszy wybudowane zostało Koloseum? Co się wydarzyło w roku 217?

Załóż eduVR i zagłęb się w ciekawą historię Koloseum.

 

Wieża Eiffla

 

Piramidy w Gizie

 

Interaktywna wycieczka - Piramidy -  eduVR - Edutech ExpertInteraktywna wycieczka - Piramidy opis -  eduVR - Edutech Expert

 

Użytkowanie gogli eduVR z platformą edukacyjną wymaga wykupienia licencji na minimum 1 rok.

 

eduVR licencja na 1 rok interaktywnych modułów edukacyjnych Edutech ExperteduVR licencja na 3 lata interaktywnych modułów edukacyjnych Edutech ExperteduVR licencja na 5 lat interaktywnych modułów edukacyjnych Edutech Expert

 

Badania Education Global Practice World Bank - Wykorzystywanie wirtualnej rzeczywistości w nauce

  • 30% wyższe wyniki kompetencji społecznych
    Wyniki wskazują, że uczniowie, którzy uczyli się z wykorzystaniem VR, uzyskują średnio o 30% wyższe wyniki w kompetencjach społecznych, niż ich rówieśnicy, którzy byli uczeni tradycyjną metodą
  • 30% szybsze zapamiętywanie informacji
    Wyniki sugerują również, że uczniowie, którzy wykorzystywali Wirtualną Rzeczywistość są o 30% bardziej skuteczni, jeśli chodzi o tempo przyswajania informacji i unikanie błędów, niż uczniowie, którzy byli uczeni tradycyjną metodą. Porównanie dotyczy uczenia się przez godzinę.
  • Od 20 do 50% wyższe wyniki testów końcowych w przeprowadzaniu operacji
    W nauce przeprowadzania operacji, np. rekonstrukcji stawu biodrowego, czy operacji złamań kości studenci otrzymywali dużo wyższe wyniki, kiedy korzystali z technologii VR w stosunku do osób, które uczyły się tradycyjnymi metodami: wideo, prezentacja, tekst.
  • Do 60% lepsza komunikacja i praca zespołowa
    W trakcie lekcji praktycznych ze spawania uczniowie zgłaszali, że dużo lepiej pracuje im się w grupie, a także komunikacja między uczestnikami jest lepsza w porównaniu do uczniów, którzy nie korzystali z technologii VR.
 
 
Specyfikacja
Model
eduVR
Bezprzewodowy
Tak
Połączenie z komputerem
Przesyłanie ekranu
Rozdzielczość
2560x1440
Soczewka
Soczewka Fresnela
Procesor
XR1
Pojemność baterii i czas używania
4000mAh - 5 godzin
Pole widzenia (FOV)
100°
Częstotliwość odświeżania
90 Hz
TUV – Filtr światła niebieskiego
Tak
Stopnie swobody (DOF)
3
NOLO
Nie
Waga
350g
Głośniki
Tak, dźwięk przestrzenny (Surround)
Port audio 3.5mm
Tak
Slot na kartę SD
Tak, slot na kartę MicroSD
Pamięć wbudowana
6GB RAM +128 GB
WiFi
Tak
Wbudowany mikrofon
Tak
Kopiowanie ekranu
Tak
Urządzenie chłodzące
Nie
System grupowej nauki
Tak
 
 

Producent gwarantuje naprawę lub wymianę sprzętu do 12 miesięcy od daty zakupu. Skontaktuj się ze sklepem za pośrednictwem formularza reklamacji aby zamówić kuriera który odbierze sprzęt z Twojego domu.

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o dostępność

Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej, w tym także cena, opis parametrów technicznych urządzenia oraz specyfikacja techniczna mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Ceny umieszczone przy produktach są to sugerowane ceny detaliczne, zawierające podatek VAT (23%) i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut - nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. W celu potwierdzenia cen oraz szczegółowych parametrów urządzenia i specyfikacji technicznej skontaktuj się ze sprzedawcą.

Produkty podobne

Gogle Pico G2 4K
Cena:2999.00 zł Cena netto:2438.21 zł netto Do koszyka
Gogle VR Pico G3
Cena:3499.00 zł Cena netto:2844.72 zł netto Do koszyka
HTC Gogle VR Focus 3 Business Edition 99HASY002-00
Cena:6999.00 zł Cena netto:5690.24 zł netto Do koszyka
HTC Okulary Vive Pro Eye VR 99HARJ002-00
Cena:6199.00 zł Cena netto:5039.84 zł netto Do koszyka
HTC Zestaw Pro2 Full Kit (Tigon) 99HASZ003-00
Cena:7499.00 zł Cena netto:6096.75 zł netto Do koszyka
Powiadomienie o dostępności:

Wybrany produkt jest niedostępny.
Wpisz swój adres e-mail, a poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny.


Adres e-mail:


interdesk.pl