Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową

Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową

Producent: Fundacja Rozwoju Edukacji Cyfrowej

79.99 65.03 zł netto
Zapytanie o cenę specjalną
  • * - pola wymagane

Powiadom mnie o dostępności
Czas dostawy:
do uzgodnienia, zapytaj
Koszty dostawy:
  • Kurier 25.00 zł brutto
  • Wycena indywidualna - do ustalenia z działem handlowym, minimum: 299.00 zł brutto
Dostępność:
Kod producenta:
978-83-956307-1-2
Opis produktu

Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową

Programowanie dla początkujących
Nauka programowania, to proces długotrwały i wymagający cierpliwości. Liczne rozmowy z nauczycielami i uczniami pozostawiły autorów książki z dwoma wnioskami: raz –dzieciaki chcą programować i dwa – nie ma nic łatwiejszego, niż zniechęcić nastolatka do nauki programowania. Większość książek dostępnych na rynku jest zalana teorią i w sposób wyrywkowy odnosi się do kodu, tym samym bardzo łatwo zniechęcić czytelnika do nauki programowania.

dedykowana strona internetowa - www.KodujWPythonie.pl

 

Dlatego
Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową, to książka, przedyskutowana, wychuchana i bardzo potrzebna. W nieszablonowy sposób przybliża zarówno podstawowe zagadnienia z zakresu języka Python jak i te bardziej skomplikowane. Kodowanie jest narzędziem do stworzenia prostej gry.

Praktykując podejście holistyczne, do pracy nad książką zaangażowano zespół fachowców z różnych dziedzin. Oprócz metodyków i informatyków znaleźli się w nim graficy, a także pisarze i redaktorzy. Idąc w poprzek konwencji, powierzono zaprojektowanie głównego bohatera i jego świata jedenastoletniemu rysownikowi, Ignacemu. Tym samym książka została dopracowana na wszystkich płaszczyznach, od merytorycznej przez graficzną po literacką.

Krok po kroku dowiemy się, jak zbudować grę przygodową – prostą, a zarazem atrakcyjną i ciekawą. Autorzy prowadzą Czytelnika przez kolejne rozdziały i wspólnie z nim tworzą i importują grafikę, podstawiają efekty dźwiękowe, rysują kolejne fazy animacji postaci, projektują fabułę i scenariusz, by wreszcie napisać odpowiedni kod i uruchomić grę. Czy coś bardziej motywuje do pracy, niż satysfakcja z zauważalnych efektów?

Dodatkowym walorem książki jest jej interdyscyplinarność – niezauważenie pomaga użytkownikowi rozwijać się w różnych dziedzinach. Tworzenie aplikacji, jaką jest gra, wymaga nie tylko poznania danego języka programowania, ale także aktywizuje inne umiejętności: pisanie scenariusza, kreowanie grafiki i animacji, czy muzyki i efektów dźwiękowych.

 

Dla kogo jest ta książka?
Książkę Koduj w Pytonie- tworzymy grę przygodową, dedykujemy wszystkim, którzy chcą nauczyć się programowania w języku Python. Dzięki licznym konsultacjom z zespołem fachowców, Koduj w Pythonie - tworzymy grę przygodową, to zarówno świetna pomoc dydaktyczna dla nauczycieli, jak również doskonała pozycja dla wszystkich nastolatków chcących zgłębić tajniki programowania.

 

Dlaczego Python?
Python charakteryzuje się odpowiednim dla nastolatków poziomem abstrakcji, a co najważniejsze, pozwala szybko i łatwo tworzyć własne programy. Python to język, który cieszy się ogromną popularnością na całym świecie i którego łatwo się nauczyć.

 

Co znajdziesz w książce?

  • 11 rozdziałów pozwalających na naukę programowania od podstaw:
        00 | Wstęp - czego dowiesz się w każdym z rozdziałów
        01 | Od czego zacząć... - poznasz narzędzie, dzięki któremu Twój program będzie mógł działać
        02 | Obraz i trochę o zmiennych - wprowadzimy podstawowe zmienne
        03 | Programowanie obiektowe- dowiesz się, czym jest „programowanie obiektowe“, w jaki sposób w Pythonie zapisujemy klasy i obiekty
        04 | Zasady gry, algorytmy - poznasz zasady gry
        05 | Plan pomieszczeń, listy i słowniki - zbudowanie planu pomieszczeń naszej gry
        06 | Animacja postaci, sposoby zmiany obrazu - animowanie postaci i sposoby zmiany obrazu
        07 | Tworzymy scenariusz, czyli co i kiedy będzie działo się w naszej grze - ustalimy, co i kiedy wydarzy się w naszej grze
        08 | Zmiana scen - przechodzimy między pomieszczeniami - nasz bohater zacznie przemieszczać się między pomieszczeniami
        09 | Sprawdzanie i aktualizacja stanu gry - zaprogramujemy elementy gry odpowiedzialne za sprawdzanie i aktualizację jej stanu
        10 | Muzyka i dźwięki - sprawimy, że nasza gra przestanie być „niemym kinem“
        11 | A kiedy coś nie działa...? Pora na ponowne przeglądanie kodu, zwane „debugowaniem“ 
    			
  • dostęp do bezpłatnego, intuicyjnego edytora, w którym Czytelnik będzie mógł napisać kod
  • wszelkie niezbędne zasoby, a także dodatkowy rozdział o GIT, znajdziemy na stronie internetowej poświęconej książce

 

O książce:

  • Autorzy: Adam Jurkiewicz, Krzysztof Zadrzyński, Katarzyna Wasilkowska, Marek Trojanowicz
  • Wydawnictwo: Fundacja Rozwoju Edukacji Cyfrowej
  • ISBN: 978-83-956307-1-2
  • Format: 24 cm x 20 cm
  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
  • Ilość Stron: 216
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o dostępność

Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej, w tym także cena, opis parametrów technicznych urządzenia oraz specyfikacja techniczna mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Ceny umieszczone przy produktach są to sugerowane ceny detaliczne, zawierające podatek VAT (23%) i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut - nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. W celu potwierdzenia cen oraz szczegółowych parametrów urządzenia i specyfikacji technicznej skontaktuj się ze sprzedawcą.

Powiadomienie o dostępności:

Wybrany produkt jest niedostępny.
Wpisz swój adres e-mail, a poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny.


Adres e-mail:


interdesk.pl