
mTalent – Percepcja wzrokowo-słuchowa (pakiet)

mTalent Potrafię. Obszar matematyczny (klasy 4-6)

mTalent Zajęcia logopedyczne I

mTalent Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy (Mowa bierna) + mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym

Czytanie SY-LA-BA-MI - Pakiet I i II

Materiały dla pedagoga i nauczyciela do pracy z dziećmi w wieku 7-15 lat

mTalent - KONCENTRACJA I PAMIĘĆ

mTalent - Zajęcia logopedyczne - pakiet EKSPERT

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2

mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz.1

mTalent Percepcja słuchowa. Pakiet Ekspert

mTalent Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6)

mTalent Zajęcia logopedyczne II

mTalent. Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1

mTalent. Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 2

mTalent. Matematyka

mTalent. Ortografia

mTalent. Percepcja słuchowa cz1

mTalent. Percepcja słuchowa cz2

mTalent. Percepcja wzrokowa

mTalent. Trudności w pisaniu

mTalent. Zaburzenia przetwarzania słuchowego

Multimedialne Pracownie Przedmiotowe Godzina Wychowawcza (kl. 6-8)
Infolinia: 32 724 15 57 504 763 204 / 666 318 660 sklep@interdesk.pl


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

mTalent. Specjalne potrzeby edukacyjne
Talent – to słowo, które brzmi i pisze się tak samo w kilkudziesięciu językach świata. Nie oznacza wyłącznie nadprzeciętnych zdolności. Dla nas jest to coś, co przy odpowiedniej stymulacji i pracy przychodzi już później z łatwością i pomaga w osiągnięciu sukcesu w życiu. Bez względu na diagnozę początkową.
Seria mTalent to produkty wspomagające współczesnego terapeutę i nauczyciela w pracy oraz przybliżające dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi do ostatecznego celu: sukcesu. Dlatego w logo serii zdecydowaliśmy się na postać dziecka, które sięga gwiazd. Takie myślenie jest u nas intuicyjne, a jednocześnie podyktowane nadchodzącymi zmianami, np. zapowiedziami szerszego i powszechnego wykorzystania Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF), co ma, w założeniu, zapobiegać stygmatyzacji dzieci.