
JIMU Box (dla początkujących)

JIMU Box x11

JIMU Karbot (Zestaw dla początkujących)

JIMU Trackbot (Zestaw dla początkujących)

JIMU Ukit Entry

JIMU Astrobot

JIMU Ukit Advanced

Robot do nauki programowania Jimu WarriorBot
Infolinia: 32 724 15 57 504 763 204 / 666 318 660 sklep@interdesk.pl


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Nauka programowania z robotem
Nauka programowania wcale nie musi być trudna! Specjalne zestawy i zabawki wprowadzają malucha w świat nowoczesnych technologii. Budowa robotów sprawi, że dziecko zrozumie podstawy programowania, rozwinie umiejętność analitycznego myślenia oraz kreatywność. Specjalne roboty sprawią, że szkolne zajęcia staną się bardzo ciekawe i niezwykle inspirujące.
W naszej ofercie dostępne są zestawy dla dzieci w różnym wieku. W razie problemu z wyborem, służymy pomocą.
O JIMU Robot
JIMU Robot to interaktywna zabawka, która umożliwia naukę programowania poprzez zabawę. Możesz zbudować samochód, robota poruszającego się na gąsienicach, a nawet pingwina czy fokę, a następnie sterować nim zdalnie przy pomocy kontrolera lub zaprogramować dla niego własne ruchy! Każdy zestaw umożliwia zbudowanie kilku sugerowanych przez producenta modeli, ale także realizowanie własnych, nowatorskich pomysłów.
JIMU robot to także świetna zabawa dla dorosłych. Pozwala zrozumieć w jaki sposób tworzy się oprogramowanie w dzisiejszych czasach oraz choć na chwilę spojrzeć na świat oczami dziecka.
W zależności od wybranego zestawu, roboty JIMU wykonują różne akcje, np.: omijają przeszkody, wykrywają i przenoszą przedmioty, poruszają się po wyznaczonej trasie. Każdy z nich zawiera jednostkę główną - mikrokomputer odpowiedzialny za sterowanie robotem, serwomotory, czyli obrotowe silniki elektryczne odpowiedzialne za poruszanie się robota oraz setki klocków do budowy.
Animowana instrukcja 3D dostępna jest w bezpłatnej aplikacji (w języku polskim) na tablet lub smartfon z systemem Android lub iOS. W kolejnych etapach pozwoli ona także na sterowanie robotem i programowanie go w języku Blockly (Scratch).