STi to atrakcyjny wizualnie i efektywny kosztowo system prezentacji informacji. W prosty sposób wprowadzisz zmiany w podawanych ogłoszeniach, nadasz role innym administratorom, przystosujesz ogłoszenia dla osób słabowidzących i ustalisz, w jakich godzinach mają wyświetlać się konkretne ogłoszenia.
STi to intuicyjny w obsłudze system, z którego mogą korzystać osoby niemające wiedzy z zakresu IT.
MONITOR :
Przekątna: 50”
Rodzaj panelu: VA z podświetleniem Direct LED
Rozdzielczość: 3840 x 2160
Jasność: 350 cd/m2
Kontrast: 4000:1
Proporcje ekranu: 16:9
Czas reakcji: 8 ms
Kąty widzenia: 178o H/ 178o V
Wejście wideo: VGA (analogowe D-Sub), HDMI (x3), kompozytowe
(RCA), komponentowe (RCA)
Wejście audio: 1 x 3,5 mm jack, HDMI (x3)
Wyjście audio: 1 x 3,5 mm jack, 1 x SPDIF
Inne złącza: RS-232C
PLAYER (mini PC) Rodzina procesora Intel Celeron Dual Core
Taktowanie procesora 1.6 GHz
Pozostałe informacje o procesorze Intel Celeron N3050
Karta graficzna zintegrowana
Maks. wielkość pamięci 8 GB
Zainstalowana pamięć RAM 4 GB
Ilość wolnych gniazd pamięci 0
Rodzaj pamięci SO-DIMM 4GB DDR3L
Częstotliwość szyny pamięci 1600 MHz
Poj. zainstalowanych dysków 128 GB
Maks. liczba dysków 1
Typ dysku SSD
Format szerokości M.2
Interfejs dysku SATA III - 6 Gb/s , PCI-Express
Komunikacja LAN 10/100/1000 , WiFi 802.11 a/b/g/n/ac , Bluetooth
Czytnik kart pamięci TAK
Porty USB 2 x USB 2.0 Type-A, 4 x USB 3.0 Type-A
Porty wideo 1 x VGA , 1 x HDMI
Pozostałe porty we/wy 1 x RJ-45
Obudowa Mini PC
Wymiary 115 x 111 x 51,6 mm
System operAcyjny GNU/Linux bazujący na nowej stabilnej wersji GNU/Debian
Oprogramowanie dodatkowe STi zainstalowane Digital Signage DINE (klient + serwer)
Zawartość opakowania Kabel HDMI; Kabel zasilający; Monitor; Pilot; mini PC, oprogramowanie DINE
Gwarancja 36 miesięcy (w tym na podświetlenie ekranu)
Architektura, cechy ogólne
- Aplikacja uruchamiana na serwerze centralnym;
- dostęp do aplikacji dla użytkowników wewnętrznych za pomocą przeglądarki www;
- brak konieczności instalowania oprogramowania na komputerach administratorów - zarządzanie przez dowolną przeglądarkę internetową (Internet Explorer/Microsoft Edge, Chrome/Chromium, Mozilla Firefox, Opera, Safari);
- Zarządzanie odbywa się przez stronę www w sposób prosty dla osoby nietechnicznej poprzez aplikacje/serwis www;
- Interface użytkownika całkowicie w języku polskim;
- Panel CMS w łatwej w użytku formie, podzielonej na logiczne kategorie i przejrzystej wizualnie, przystosowanej dla Użytkowników nie posiadających rozbudowanej wiedzy informatycznej;
- Dostęp do serwisu odbywać sie może przez stronę www z możliwością wykorzystania bezpiecznego protokołu HTTPS;
- Praca pod kontrolą systemów operacyjnych GNU/Linux;
- Komunikacja z urządzeniami odbywa się jednostronnie. Brak konieczności posiadania zewnętrznych, publicznych adresów IP przez urządzenia lub przekierowywania na nie portów;
- Komunikacja z urządzeniami odbywa się za pośrednictwem dedykowanego Serwera – aktualizacja treści multimedialnych przez sieć IP (Ethernet, Internet, przy wykorzystaniu WiFi).
Moduł administracji
- Istnieje możliwość ustawienia parametrów pracy dla aplikacji zainstalowanych w pojedynczym urządzeniu lub w grupie urządzeń wraz z uwzględnieniem hierarchii węzłów. Realizacja przez system urządzeń wirtualnych, z których konfiguracja jest dziedziczona na poszczególne urządzenia fizyczne w zależności od przynależności do określonych węzłów struktury, w których znajduje się dane urządzenie wirtualne.
- Dla każdego węzła logicznego istnieje możliwość określenia poziomu infrastruktury (np. Centralne, Grupowe, Lokalne, Urządzenie).
- Dla każdego administratora istnieje możliwość przydzielenia poziomu infrastruktury (np. Centralne, Grupowe, Lokalne, Urządzenie).
- Dla każdego węzła istnieje możliwość przypisania administratora do obsługi danego węzła i ew. wszystkich węzłów podpiętych do niego (w tym ograniczania ich dostępu do części systemu CMS oraz konkretnych grup bądź pojedynczych urządzeń).
- Dla każdego węzła istnieje możliwość określenia węzła nadrzędnego.
- Istnieje możliwość tworzenia dodatkowych kont administratorów.
- Możliwość grupowania i tworzenia hierarchii kont i uprawnień Administratorów.
- Dla każdego administratora istnieje możliwość podania loginu z hasłem oraz innych dodatkowych informacji np. nr telefonu, adresu e-mail, zdjęcie profilowe, dodatkowe komentarze i opisy itd.
Moduł urządzeń
- Istnieje możliwość przypisania dodatkowych parametrów dla urządzenia (np. nazwa, lokalizacja, numer, opis, itp.) ułatwiających ich identyfikację urządzenia w systemie. Informacja wyświetlana w formie przyjaznych dymków.
- Każde urządzenie łączy się z serwerem centralnym i ściąga przeznaczone dla niego wygaszacze ekranu, konfigurację, przyciski menu itp. niezwłocznie po ich opublikowaniu.
- Każde urządzenie co konfigurowalny interwał raportuje aplikacji zarządzającej na serwerze centralnym swój bieżący stan działania oraz statystyki aktywności użytkowników.
- możliwość kontrolowania działania urządzeń - podstawowe zarządzanie działaniem urządzeń z poziomu panelu CMS (włączanie [tylko sieć lokalna], wyłączanie, resetowanie itd.);
- prezentacja aktualnych informacji nt. poszczególnych urządzeń: nazwy systemu, wersji systemu i oprogramowania, aktywność połączeń sieciowych, wolnej przestrzeni dyskowej;
- prezentacja aktualnych parametrów systemowych poszczególnych urządzeń: wykorzystanie mocy obliczeniowej CPU, wykorzystanie pamięci RAM, aktualny zrzut ekranu;
- Istnieje możliwość sprawdzenia bieżącego stanu urządzenia (offline, online).
Moduł menu
- Istnieje możliwość definiowania menu jako przycisków na stronie startowej/głównej i w podstawowym oknie przeglądarki umożliwiający budowanie strony startowej z linami do określonych zasobów np.: tablica STi, strona szkoły, BIP.
- Istnieje możliwość wyboru języka (polski, angielski, niemiecki, rosyjski, czeski) w którym wyświetlane będą informacje.
- Istnieje możliwość edycji przycisku (rozmiaru, kolorystyki, czcionki) dla każdej pozycji menu.
- Istnieje możliwość przypisania gotowej skórki dla każdej pozycji menu.
- Istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia wyświetlanej na przycisku nazwy powiązanej z dokonanym wyborem wersji językowej.
- Istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia adresu URL powiązanego z dokonanym wyborem wersji językowej.
- Istnieje możliwość odwołania się z pozycji menu do plików off-line (plik DOC, PDF, HTML).
- Istnieje możliwość podglądu zdefiniowanego menu startowego.
Moduł zarządzania interfacem
Istnieje możliwość zmiany wyglądu poszczególnych elementów aplikacji urządzenia na podstawie zdefiniowanych skórek. Do podstawowych opcji zaliczyć można:
- Zmianę rozmiaru czcionki
- Zmianę kroju czcionki
- Zmianę koloru czcionki
- Zmianę formatowania czcionki (pogrubienie, podkreślenia, pochylenie)
- Zmianę koloru lub obrazka tła
Moduł linków
- Istnieje możliwość filtrowania adresów stron internetowych poprzez moduł edycji linków zabronionych i dozwolonych.
- Istnieje możliwość bardziej zaawansowanego określania filtrów wykorzystując wyrażenia regularne.
- Istnieje możliwość przypisywania komunikatów, które pojawią się w momencie wychwycenia linku zabronionego.
Moduł harmonogramu zadań
- Istnieje możliwość cyklicznego wywoływania określonych zdarzeń (restart aplikacji, restart systemu, wyłączenia, itp.).
- Istnieje możliwość dokładnego sprecyzowania czasu wykonania (minuta, godzina, dzień, miesiąc, rok, dzień tygodnia) konkretnego zadania np. włączenie o 8:00 w dni robocze i wyłączenie o 16:00.
Moduł zarządzania Digital Signage
Moduł Digital Signage może być użyty jako wygaszacz w przypadku interaktywnej tablicy lub jako ekran główny w przypadku urządzeń nieinteraktywnych (STi).
- Możliwość wykonywania wszystkich podstawowych czynności związanych z konfiguracją kontentu za pomocą techniki drag&drop.
- Możliwość konfiguracji:
- Biblioteki mediów Playlist (scenariuszy odtwarzania)
- Harmonogramów (dzień, miesiąc, rok)
- Dowolny podział ekranów na strefy
- Nieograniczona ilość szablonów/stref, playlist.
- Harmonogramowanie wyświetlania umożliwiające:
- Wybranie klipu, wstawienie jej do harmonogramu oraz wyświetlenie jej w dowolnym czasie i dowolnej strefie
- Umożliwia ustanowienie harmonogramu na minuta/godzina/dzień/tydzień
- Ustalanie rodzajów przejść pomiędzy elementami – dla całej listy bądź dla pojedynczych jej elementów.
- Istnieje możliwość powiązania sposobu wyświetlania z określeniem poziomu infrastruktury (aby można było różnicować informacje np. wg terytorium).
- Możliwość ustawiania kolorów tła i wypełnień w postaci plików graficznych dla całego ekranu oraz pojedynczych sekcji.
- Możliwość zapisywania układów sekcji i schematów barw w gotowe do późniejszego wykorzystania (szablony).
- Istnieje możliwość gromadzenia statystyk (data, godzina, ilość) emisji materiału.
- Możliwość odtwarzania plików multimedialnych w formatach AVI, WMV, MOV, MKV, MP4; obrazy JPG, PNG, BMP, GIF; pliki audio MP3, WMA, WAV, prezentacje PowerPoint oraz Impress, dokumenty PDF, DOC, ODT, TXT, całe strony internetowe wykorzystujące technologię HTML5, CSS3.
- Wspierane formaty: video (MPEG1/2/4, AVI, WMV, DiVX, MOV, WEBM, FLV, MKV), obrazy (JPG, BMP, PNG, GIF), dźwięk (WMA, MP3, WAV, OGG), pakiet MS Office (XLS, XLSX, PPT, PPTX, DOC, DOCX), pakiet Libre Office (ODT, ODS, ODP) tekst (TXT, plansze tekstowe), kanały RSS (plansze tekstowe, ruchome paski informacyjne).
- Wizualizacja treści multimedialnych w panelu CMS (w tym również list odtwarzania) w formie czytelnych graficznych miniatur zawartości plików (w przypadku filmów pierwszej klatki) oraz podgląd sposobu wyświetlania kontentu w urządzeniach, z uwzględnieniem podziału na sekcje, również przed ich udostępnieniem (tj. zanim zostaną zatwierdzone i uruchomione na urządzeniu lub w grupie urządzeń).