Zestaw Kompetencje kluczowe z Genibotem i matą Kodowanie na dywanie
Producent: GENIBOT
- Kurier 25.00 zł brutto
Zestaw Kompetencje kluczowe z Genibotem i matą do kodowania
Zestaw Kompetencje kluczowe z GeniBotem pozwala w łatwy i efektywny sposób przeprowadzać zajęcia nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W zestawie poza robotem GeniBot i kartami umożliwiającymi jego zaprogramowanie znajduje się mata do kodowania, a także kolorowe kartoniki i 525 dwustronnych krążków, w tym krążki opracowane specjalnie z myślą o rozwijaniu kompetencji kluczowych. Zestaw idealny jeśli do nauki programowania podchodzimy w holistyczny sposób.
Dla kogo jest ten zestaw?
Zestaw dla nauczycieli i edukatorów pracujących z dziećmi w wieku 3 - 10 lat.
Otrzymujesz:
- 1 x robot GeniBot
- 1 x akcesoria do GeniBota
- 4 x zestaw kart do kodowania
- 1 x dwustronna mata edukacyjna o wymiarach 100 x 100 cm
- 1 x komplet 350 dwustronnych krążków kompetencji kluczowych
- 1 x komplet 175 dwustronnych krążków matematycznych
- 1 x komplet 1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania
- 1 x komplet 200 plastikowych kubeczków w 10 kolorach
- 1 x książka "Kompetencje społeczne"
- 1 x książka "Edukacja wczesnoszkolna z Genibotem"
- 1 x organizer do krążków
- 2 x certyfikowany kurs Wykorzystanie robotów GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- 2 x certyfikowany kurs Kompetencje społeczne z GeniBotem i matą do kodowania
- 2 x nagranie Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi - Ścieżka Kodowania
Zestaw zawiera:
Genibot - robot do nauki kodowania offline i online
Genibot to niezwykle uniwersalny, wyposażony w wiele funkcji robot edukacyjny do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata nowoczesnych technologii i edukacji w nurcie STEAM (science, technology, engineering, art, maths). Zachęca do eksperymentowania i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Praca z robotem, to ogromne korzyści dla dziecka, świetna zabawa, która rozwija miękkie kompetencje takie jak: logiczne, algorytmiczne myślenie czy zadaniowe podejście do stawianych problemów.
Polskojęzyczny robot... GeniBot mówi w dwóch językach - polskim oraz angielskim, co ułatwia naukę młodszym dzieciom, ale także daje dodatkowe możliwości nauki języka angielskiego. Karty do kodowania oraz instrukcja są również przygotowane w języku polskim i angielskim.
Karty do kodowania Genibota
Innowacyjny, intuicyjny sposób programowania, niewymagający dostępu do sprzętu komputerowego, dedykowany szczególnie najmłodszym użytkownikom (już od 4 roku życia). Ułożony przy pomocy kart do kodowania program pozwala wprowadzić robota w ruch i sprawić, żeby wykonywał wybraną sekwencję poleceń. Dzięki temu dziecko ma możliwość poznania podstawowych konstrukcji programistycznych. Uczy się jak stosować pętlę, warunki czy funkcje.
Karty do kodowania (pobierz instrukcję)
Wielofunkcyjna aplikacja
Sterowanie robotem w czasie rzeczywistym, budowanie programu na ekranie monitora, zaprogramowanie utworu muzycznego lub synchronicznego tańca robotów, to tylko niektóre z możliwości dedykowanej aplikacji ... Reszta zależy od pomysłowości i kreatywności dziecka. Intuicyjny, przejrzysty interfejs umożliwia korzystanie z aplikacji dzieciom już od 5 roku życia.
Aplikacja na tablet i telefon (pobierz instrukcję)
Programowanie blokowe
Praca z robotem Genibot umożliwia płynne przejście od kodowania offline do programowania blokowego w Scratch 3.0. To zupełnie nowe możliwości i kolejny etap w nauce programowania. Scratch to wizualny język, zaprojektowany przez Mitchela Resnicka stworzony do nauczania dzieci i młodzieży programowania (od 8 roku życia). Programowanie odbywa się w sposób wizualny, bloczki przypominają swoim kształtem puzzle, które po ułożeniu w odpowiednim porządku stworzą program. Genibot i Scratch 3.0 to gwarancja, że robot posłuży dziecku przez kilka lat.
Mata do kodowania 100x100cm
Mata edukacyjna Kodowanie na dywanie, to uniwersalna pomoc dydaktyczna, która znajdzie szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Mata jest dwustronna, jedna strona to stupolowa kratownica. Czerwone linie dzielą matę na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Druga strona składa się z 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Mata świetnie sprawdzi się podczas wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych, będzie również idealną pomocą w edukacji matematycznej. Wymiary maty do kodowania to 100 x 100 cm. Produkt polski, jakość premium.
Symulator - wirtualna mata do kodowania
Krążki kompetencji kluczowych
Zalecenia Rady Unii Europejskiej z 2018 roku określają 8 wzajemnie ze sobą komplementarnych kompetencji kluczowych. Krążki Kompetencje Kluczowe zostały opracowane w taki sposób, aby umożliwiały zorganizowanie aktywności nastawionych na kształtowanie wszystkich kompetencji kluczowych. Kolorowa, atrakcyjna grafika sprawia, że chętnie z nich będą korzystać zarówno dzieci w wieku przedszkolnym, jak i wczesnoszkolnym. Mnogość i różnorodność materiału obrazkowego sprawia, że krążki idealnie sprawdzą się nie tylko na zajęciach zintegrowanych, ale również na zajęciach języków obcych, czy w terapii logopedycznej. W skład zestawu wchodzą: Zawody, Flagi państw europejskich, Pokarmy, Ubrania, Pojazdy, Meble, Cyfry i liczby, Figury geometryczne, Miary kątów, Znaki działań matematycznych, Pory roku, Nazwy miesięcy, Nazwy dni tygodnia, Urządzenia cyfrowe, Barwy podstawowe i barwy pochodne, Instrumenty, Grafiki związane z kinem i teatrem, Symbole narodowe, Czynności, Kolory, Emocje, 12 krążków ze znacznikami AR (rozszerzona rzeczywistość)
Krążki matematyczne
W skład gotowego zestawu krążków wchodzą komendy ruchu - strzałki kierunkowe, obroty, start, stop, oraz cyfry umieszczone na kołach w 9 kolorach. Zestaw zawiera także znaki działań matematycznych - plus, minus, dzielenie, mnożenie, równe, większe, mniejsze oraz figury geometryczne umieszczone na kołach w 9 kolorach. Każdy komplet krążków to możliwość aranżowania wielu aktywności okołoprogramistycznych, takich jak: tworzenie offlinowych kodów - dróg, wprowadzanie aplikacji "kodable", "lightbot" itp, gry rozwijające kompetencje matematyczne, sudoku, memory, rytmy, "dyktanda graficzne" na dużym formacie, wierszyki - instrukcje do kodowania. Krążki o średnicy 8 cm wykonane są z trwałego, lekkiego materiału co ułatwia pracę z ich wykorzystaniem, jak również ich przechowywanie.
1000 kolorowych kartoników do maty do kodowania
Produkt stworzony specjalnie do maty do kodowania, żeby jeszcze bardziej podnieść efektywność jej wykorzystania na zajęciach dydaktycznych w przedszkolach i szkołach. Starannie dobrane kolory, idealny rozmiar i zaokrąglone brzegi sprawiają, że bez problemu sprawdzą się w roli kolorowych pikseli. Kolorowe kartoniki to pomysł na dyktanda graficzne w dużym formacie, obrazki ułożone na podstawie instrukcji rymowanek czy na podstawie kodu binarnego. To pomoc dydaktyczna, która pozwala w ciekawy sposób wprowadzić dziecko w świat podstaw programowania, idealnie sprawdza się przy pracy zespołowej. To zestaw, który warto mieć w każdym przedszkolu i szkole.
W skład zestawu wchodzi 1000 dwustronnych kolorowych kartoników o wymiarze 7,5 cm x 7,5 cm z zaokrąglonymi rogami. Kartoniki są wykonane z papieru o gramaturze 350 g, zabezpieczone matowym lakierem. Kartoniki zostały posegregowane- każdy kolor w osobnej przegródce.
Kolory kartoników:
- jasny niebieski - 80 sztuk
- niebieski - 60 sztuk
- fioletowy - 60 sztuk
- jasny szary - 60 sztuk
- szary - 60 sztuk
- czarny - 60 sztuk
- cielisty - 60 sztuk
- różowy - 60 sztuk
- żółty - 60 sztuk
- pomarańczowy - 60 sztuk
- czerwony - 60 sztuk
- bordowy - 60 sztuk
- jasny brązowy - 60 sztuk
- ciemny brązowy - 60 sztuk
- jasny zielony - 60 sztuk
- zielony - 80 sztuk
Książka Kompetencje społeczne
Współpraca, niełatwa sztuka prowadzenia dyskusji, przedstawiania argumentów, nazywanie i wyrażanie emocji, także tych trudnych...to tylko niektóre z zagadnień poruszanych na zajęciach przeprowadzonych według zaproponowanych scenariuszy. Pakiet scenariuszy „Kompetencje społeczne”, został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Każdy ze scenariuszy składa się z dokładnego opisu zajęć zawierających elementy kodowania. W scenariuszach znajdują się aktywności offline wykorzystujące matę do kodowania Kodowanie na dywanie, kolorowe kubki, krążki, klocki i inne łatwo dostępne materiały. Każdy scenariusz wzbogacony jest o materiały dodatkowe oraz karty z zadaniami dla dzieci. W każdym znajduje się również link do zadań przygotowanych w wersji zdalnej z wykorzystaniem platformy internetowej genial.ly. Na końcu każdego scenariusza znajduje się aktywność dodatkowa, podczas której wykorzystywane są roboty edukacyjne.
Edukacja wczesnoszkolna z Genibotem część I
Pakiet scenariuszy Edukacja wczesnoszkolna z GeniBotem, który oddajemy w Państwa ręce został opracowany przez Annę Świć w oparciu o zdobyte doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym. GeniBot jest ciekawym rozwiązaniem na rynku robotów edukacyjnych. Mimo bardzo zaawansowanych rozwiązań technologicznych i wielu funkcji, w które został wyposażony, pozostał robotem względnie łatwym w obsłudze. Pracując z dziećmi w wieku 6 - 9 lat nadal musimy dbać o właściwe proporcje zajęć offline, prowadzonych w ruchu, w zabawie, poprzez doświadczanie i eksperymentowanie i zajęć, na których dzieci wykorzystują sprzęt komputerowy, tablety czy smartfony. To wiek, w którym praca w oparciu o konkret przynosi dobre rezultaty. GeniBot jest robotem, którego możemy zaprogramować bez użycia sprzętu komputerowego, wykorzystując do tego karty ze specjalnymi znacznikami, które rozpoznaje robot. Sposób układania kart jest spójny z metodyką wprowadzania podstaw programowania na macie do kodowania. To bardzo ważne, szczególnie jeśli uczniowie pracowali lub pracują z matą. Pamiętajmy, że nauka programowania to proces, a nie pojedyncze, okazjonalne zajęcia. Robot wykorzystywany na zajęciach jest narzędziem dydaktycznym a nie tylko zabawką, chociaż dzieci pracę z nim odbierają jako świetną zabawę (i bardzo dobrze, bo nauka przez zabawę jest naturalną formą zdobywania wiedzy i doświadczenia przez małego człowieka). Tu nie może być przypadkowości, kluczowe jest planowe działanie, konsekwencja i stopniowe zwiększanie poziomu trudności zajęć.
Certyfikowany kurs online - Kurs Kompetencje społeczne z GeniBotem i matą do kodowania
Kompetencje Społeczne z GeniBotem i Matą do kodowania, to certyfikowany 6 godzinny kurs online, w którym merytorycznie i kompleksowo pokazujemy jak można kształtować kompetencje społeczne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wykorzystując do tego matę do kodowania „Kodowanie na dywanie” i roboty edukacyjne GeniBot. Współpraca, niełatwa sztuka prowadzenia dyskusji, przedstawiania argumentów, nazywanie i wyrażanie emocji, także tych trudnych...to kompetencje, nad których rozwojem warto pracować już od najmłodszych lat. Przez kurs przeprowadzą państwa doświadczeni trenerzy, którzy mają za sobą kilka tysięcy przeprowadzonych warsztatów: Anna Świć i Rafał Mitkowski. Uczestnicy kursu będą mieli dostęp do zamkniętej grupy Facebook „Uczestnicy kursów online Ani i Rafała”, stworzonej tylko dla nich, w której będą pozostawać w stałym kontakcie z prowadzącymi kurs.
Certyfikowany kurs online - Wykorzystanie robotów GeniBot w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Ośmiogodzinny certyfikowany kurs online dla nauczycieli, edukatorów oraz wszystkich, którzy chcą wykorzystywać roboty GeniBot w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Profesjonalni trenerzy przy pomocy filmów, prezentacji i opisów pokazują jak można używać i wykorzystywać roboty GeniBot na zajęciach dydaktycznych. Logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, umiejętność pracy zespołowej to ważne i cenione kompetencje nie tylko w życiu zawodowym, ale też w kontaktach społecznych. Warto kształtować wymienione umiejętności poprzez naukę kodowania już od najmłodszych lat. Robot GeniBot to idealne narzędzie do nauki kodowania. Możliwość dopasowania długości kroku i spójny sposób tworzenia programu z tym, który znają dzieci z aktywności unplugged, sprawia, że będzie naturalnym rozszerzeniem zajęć z matą do kodowania, kolejnym bardziej zaawansowanym krokiem. Chcesz wprowadzić naukę kodowania z wykorzystaniem robotów do swoich zajęć, ale nie wiesz jak zrobić? Szukasz pomysłów na ciekawe aktywności z robotami? Ten kurs jest właśnie dla ciebie. Po kursie wprowadzisz roboty GeniBot w sposób metodyczny, merytoryczny i efektywny.
Autorami kursu są doświadczeni trenerzy mający za sobą tysiące godzin szkoleniowych: Anna Świć i Rafał Mitkowski. Wykorzystaj ich wiedzę i doświadczenie i podnieś swoje kwalifikacje razem z nimi.
Nagranie Webinaru Premium 30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi - Ścieżka Kodowania
„30 uniwersalnych aktywności z robotami edukacyjnymi”, to webinar, na którym przedstawiliśmy propozycje aktywności z wykorzystaniem robotów GeniBot i Ozobot. Pokazaliśmy jak krok po kroku wprowadzać roboty do zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak maksymalnie wykorzystać ich funkcjonalności, także te mniej popularne.
Czas trwania: 3 godziny dydaktyczne
Jak to działa?
Po opłaceniu zamówienia wysyłamy link do aktywacji dostępu do nagrania webinaru w Akademii Uczymy Dzieci Programowac, Nagranie webinaru można obejrzeć w formie transmisji wideo, Dostęp do nagrania webinaru jest ważny przez 1 rok od dnia jego aktywacji, Po zakończeniu nagrania webinaru będzie można pobrać certyfikat jego ukończenia w formacie PDF do wydruku.
Czego potrzebujesz?
Webinar Premium to transmisja wideo, którą można obejrzeć w formie nagrania wideo w dowolnym czasie. Do uruchomienia nagrania webinaru wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu (komputer, laptop, tablet, smartfon).
Czego dowiesz się na nagraniu webinaru?
- Przekonasz się, że roboty edukacyjne można wykorzystywać na zajęciach z zakresu różnych edukacji,
- Dowiesz się jak krok po kroku wprowadzić roboty do zajęć z dziećmi,
- Poznasz różne funkcjonalności robotów,
- Dowiesz się, które aktywności lepiej sprawdzą się w przypadku małych grup, a które kiedy pracujemy w grupach dwudziestopięcio osobowych,
- Poznasz wskazówki, które w znacznym stopniu ułatwią pracę z robotami
Po webinarze otrzymasz:
- Certyfikat potwierdzający udział w webinarze
- Dostęp do nagrania webinaru
- Opis aktywności w wersji pdf,
- Gotowe karty pracy i materiały pomocnicze w formacie pdf
- Prezentację w formacie pdf
- Rabat 5% do wykorzystania w sklepie EduSense
- Dostęp do zamkniętej grupy Facebook dla uczestników kursów Anny Świć i Rafała Mitkowskiego
O Autorce
Anna Świć - ambasadorka marki EduSense, Lublin
Ekspertka edukacyjna, nauczycielka (stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany), logopedka, trenerka, właścicielka firmy szkoleniowej, blogerka, miłośniczka wykorzystywania nowoczesnych technologii w edukacji. Autorka i koordynatorka Ogólnopolskiego Programu „Uczymy dzieci programować”. Autorka licznych scenariuszy zajęć dla dzieci z zakresu wprowadzania programowania i robotyki na różnych etapach edukacji. Autorka książek „Kodowanie na dywanie. W przedszkolu, w szkole i w domu”, „Kodowanie na dywanie. Różne kompetencje, różne edukacje”, „Kodowanie na dywanie. Od aktywności na macie do Scratcha Juniora”, „Kodowanie na dywanie. Vademecum” oraz poradnika dla nauczycieli powstałego w ramach projektu „Misja programowanie”. Laureatka Listy Stu 2018, Listy Stu 2019 i Listy Stu 2020 szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce. Ambasadorka marki EduSense. Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Edukacji Cyfrowej.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej, w tym także cena, opis parametrów technicznych urządzenia oraz specyfikacja techniczna mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ceny umieszczone przy produktach są to sugerowane ceny detaliczne, zawierające podatek VAT (23%) i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut - nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. W celu potwierdzenia cen oraz szczegółowych parametrów urządzenia i specyfikacji technicznej skontaktuj się ze sprzedawcą.